Frisk? (2:a mars)

Jag har friskat på mig, nu är det bara 3 Bingmans kvar att bli friska... Imorse när jag stack till jobbet så var det att komma ut till en helt ny årstid, våren. Vad det har hänt mycket ute den här "inneveckan" vi har haft. Bara vägar, knappt ingen snö kvar... tycker att det är lite tidigt, det är ju bara början av mars.

Våra stackars grabbar mår inget bra, de annars så smala pojkarna har tagit av alla reserver de har, de spinkiga benen är klena, kinderna tunna, den här hemska sjukan verkar ALDRIG ge sig. Efter nu ca 9-10 dagars hög feber på båda grabbarna börjar mammahjärtat göra riktigt "ont" av oro. Det är dags att få bli frisk nu. Till råga på allt så lägger Olle en dubbelspya på kvällskvisten. Stackars plutte. Härda ut... imorgon vänder det, det måste det göra.... Den segaste, sjukaste sjukan jag har varit med om, och då har vi ändå betat av en del familjen Bingman/Carlsson. Nu har jag klagat klart, imorgon är det nya tag.

/ Bodil


Kommentarer
Postat av: Jo

Kämpa på! Nu måste det vända för er...

2012-03-03 @ 06:51:16
Postat av: Carina

Nu får det vara nog! Nu måste ni alla bli friska! Stor kram till er alla!

2012-03-03 @ 07:46:06
Postat av: Malin

Stackars er Bodil. Har du kollat med sjukhuset, vet flera som har scharlakansfeber. Tänkte på det du skrev om tungan i tidigare inlägg. Hur som, så hoppas jag ni blir friska snart. Krya krya!/ Malin

2012-03-03 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0