Tillbaks till rullande vardag (13:e mars)

Äntligen är vi på banan igen. Friska, men storgrabben är fortfarande trött efter den långa sjukdomen. Veckan nästan halvvägs klar! I helgen var jag på Marias fruhippa. en väldigt överraskad Maria kidnappades på förmiddagen för roligheter dagen lång. hellyckad dag som avslutades med en riktig schlagerkväll på Stora Björn. Trots mer trött blev jag fylld av mer energi. Energi till att bli mer på bra humör! Tror att våren börjar närma sig.. att humöret stiger i samma takt som plusgraderna... och hälsan stiger. Våren.. den här våren betyder bröllop. Mitt och Daniels bröllop som faktiskt börjar närma sig med stormsteg! Ja herr och fru Bingman ska det bli. Har väldigt svårt för just den meningen, det låter ju så komiskt! Det planeras litegranna varje vecka, igår bokade vi en lyxig bröllopsnatt, fast på söndagen då vi tror att då kan vi njuta mer av det goda lugnet. Prickas av på "listan" och dags att ta tag i nästa uppgift. Angenämt.


Vi har provat vår nya kakbok. Iaf 1 barn uppskattar att slicka skålen!




Fortfarande starkare än mina barn... men i hur många år till??

/ Bodil


Kommentarer
Postat av: karin claesson

Vicken supermorsa du är. Jag kan lätt bli uttråkad av att kasta stenar för länge...

2012-03-15 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0