Möhippedags.. (28:e mars)

Fick minst sagt ett hastigt uppvaknande i lördags. Vaknade av 4 monster som förde ett herrans liv i mitt sovrum. Hjälp!

Förvåningen när jag till slut blev av med ögonbindeln nere på stan vet jag inte om jag upplevt förut. Utklädda maskerade människor i massor kändes det som... och jag kände inte igen en endaste en till en början. så många goa tjejer som har kommit till Borlänge tidigt en lördagmorgon... för min skull... vilken konstig känsla.. vilken rolig dag... vilken upplevelse som jag aldrig kommer att glömma! Tack till alla som har rest långt, tagit av sin dyrbara tid, planerat, fixat, JA allt som ni har gjort så bra. Vet inte om jag ska säga tack till alla de som har ansträngt sig för att hitta så utmärkt fula/tjusiga/pinsamma/snygga kläder som jag hela tiden fick byta om mellan. Ja, det pinsammaste var nog att gå inne på ICA maxi i badmössa, baddräkt ala 80-tal, och för kort badrock..

En rätt konstig känsla att se alla sina vänner tillsammans, vänner som kanske aldrig har träffats förut sitter helt plötsligt och pratar med varandra. Jag har faktiskt svårt att sätta ord på dagen, en sån ovanlig dag.

Några kort från dagen har jag inte. Kanske att jag skulle kunna få några skickade till mig av någon frivillig? Min mail : [email protected].

Ja, dagarna efter lördagen kan beskrivas s-l-i-t-e-n. Bidde rent ut av feber ett dygn, men vad gör det?

Idag har planeringen till bröllopet fortsatt efter att ha legat lite på is de sista veckorna. Idag åkte nämligen min mamma hem med våra grabbar till Garphyttan där de ska vara till lördag. Tomt utan gossarna i huset, men tid har funnits till annat. VISA-kortet har gått varmt idag. Skjorta till Danken, bröllopskläder och skor till barnen, dukar och servetter, vigselring beställd! Japp det går framåt i makligt tempo. Imorgon ska vi åka till festlokalen och reka litegranna. 7.00 för att vara exakt. Det gäller att ta vara på dygnet :o)

Återigen TACK till alla brudar som gav mig en toppenlördag!! // Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0