Matglada (19:e mars)

Ja du farmor, Olle har ätit upp sig rejält efter influensan. Fått tillbaka runda kinder och humöret. Både det glada humöret och det trotsiga humöret :o). Igår var det stora portioner hela dagen lång och ett antal smörgåsar. Toppen! Idag hade han även visat sitt humör på dagis då en av dagiskompisarna inte fick kissa ifred på lilltoan. Fröken hade sagt åt honom att låta tjejen vara ifred varav han starkt hade protesterat och kallat fröken dum och slagit henne på benet. Han fick sig en rejäl tillsägning och hade efter det varit som ett ljus. "han har ju temprament iallefall" säger fröken lite snällt. Jotack.

Rasmus har också börjat lassa in, men fattas fortfarande nått kilo på honom. Humöret har inte riktigt kommit tillbaka och benen är trötta som han säger. Men vi är på uppgång. Nu går det magsjuka på dagis så den ska jag säga åt barnen att akta sig för :o)

Måndagen är avklarad.. grabbarna cyklade litegranna efter dagis innan middagen. själv fick jag mig en liten löptur. Nu ser jag fram emot en kväll tillsammans med min blivande som jag inte har träffat sedan i onsdags känns det som.

/ Bodil


Kommentarer
Postat av: Stina

Härligt att grabbsen är på G igen.

Å du Boddan, se till att träna upp dina "grovarmar" till bröllopet nu. KRAM

2012-03-20 @ 16:27:11
Postat av: Emma

Härligt att ni mår bättre. Det är så trist med alla förkylningar och magsjukor som aldrig vill ta slut. Kram till er!

2012-03-20 @ 20:58:06
URL: http://emmavirginia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0