Midsommar, festival och sommarlov (29:e juni)

Nu var det länge sedan det blev någe bloggat. Vi har ju faktiskt firat midsommar i år också och som så många gånger tidigare så blev det firandet i stugan utanför Järvsö. Denna gång fick vi sällskap av familjen Alnö. Bjuder på några sommar bilder..
       
Midsommarfirande vid Stenegård.
Jag och Rasmus dansar oss svettiga.
Barnaskaran! Olle, Arvid, Svea och Rasmus! Vilket gäng


     
En av många goda måltider vid stugan.
Myggen tycker om goa Olle. Dagen efter när kortet togs så blev han biten på andra sidan så då såg han mer symetrisk ut... På söndagskvällen räknade vi in 16 myggbett i ansiktet..
Långväga kompisar


 
Tänk vad roligt det är när man får napp! Och denna guldbrax var det Rasmus som drog upp!
Bryggan vid Ljusnan.


Ja, jag längtar, men hela 2 veckor kvar för min del att jobba. Dock får jag halvglädjas med mina andra 3 som har tagit semester/sommarlov idag! Skönt!!

Annars är Borlänge uppochner galet just nu. Peace & love festival och folk överallt! Har varit ner och lyssnat två kvällar, men ikväll är det Dankens tur. Känns helt ok då jag ska gå och lägga mig snart efter en hektisk men rolig vecka kombinerat med förkylning. Måste bara säga att Laleh har ju verkligen lyckats med sin "stil"! Så charmigt liten och söt, tacksam och egen. Man kan ju inte göra annat än att tycka om henne!

// Bodil

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej och tack så mycket för en som vanligt trevlig midsommarhelg tillsammans med Er. Stackars lille myggbitna Olle, Järvsömyggen är tydligen inga att leka med.

Mysig bild på Arvid och Rasmus, man kan ju undra vad dom sitter och ljuger om =)

Nu biter vi ihop två veckor till Bodil, sen njuter vi också av efterlängtad semester...



Många kramar från Alnögänget

2012-06-30 @ 11:34:56
URL: http://arvidsvensson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej och tack så mycket för en som vanligt trevlig midsommarhelg tillsammans med Er. Stackars lille myggbitna Olle, Järvsömyggen är tydligen inga att leka med.

Mysig bild på Arvid och Rasmus, man kan ju undra vad dom sitter och ljuger om =)

Nu biter vi ihop två veckor till Bodil, sen njuter vi också av efterlängtad semester...



Många kramar från Alnögänget



2012-06-30 @ 11:43:56
URL: http://arvidsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0