Skynda dig hit semester (13:e juni)

Precis så känner jag! Och det är ju snart dags för semester, men ändå så långt. En hel månad till ska jag jobba och det känns väldigt långt just nu. Danken drar på en minisemester om några timmar. Till metropolen Kiew. Inte helt fel om man tycker om fotboll. Onsdagar betyder halvdag på jobbet. En sjukligt stressig förmiddag byts ut mot en lugn eftermiddag. Vet inte om det är den rätta ballansen direkt. Tycker inte att jag har den rätta ballansen just nu. För mycket ork till jobbet och vansinningt lite ork till hus, hem, barn, träning och mig själv. Vem vill ha det så? Inte jag, men ändå har jag det så just nu.

Grabbarna då.. Olle längtar till sin födelsedag, bara 2 dagar kvar. Mormor och morfar kommer hit och firar med oss medans Danken är på semester. Rasmus har tagit hem allt sitt pyssel från dagis. Vet inte om han kommer att bli någon konstnär, men det är inte hans föräldrar heller. Teckningar består mest av skattkartor, spettsiga figurer ellre mönster, bokstäver och bilar. Vissa tejp-konstverk har gjorts också. Verkar som tejpen går varm även på dagis.

Nej, som sagt kom hit sommarlov, illa kvickt! // Bodil

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj, oj, oj Bodil. Du som brukar vara så positiv, nu låter det inget bra! Men vi kommer på fredag. Kanske kan det bli någon sovmorgon och tid för ett träningspass, så känns det nog bättre sedan.

2012-06-13 @ 22:18:55
Postat av: Carina

När du säger att det är stressigt och obalans, då är det stressigt och obalans. Inte alls bra! Tänk på att det "bara" är 2 dagar kvar på denna vecka och sen får du ju hjälp av dina föräldrar i helgen. Förhoppningsvis blir det massa Bodil-tid och tid till att bara vara. Ta väl hand om dig kompis! Kram

2012-06-14 @ 06:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0