Olle 3 år

Mycket att göra, mycket att hinna, blogga kommer lite på sidan. Men vår lillebror OLLE har fyllt 3 år i fredags! Det var så roligt att gratta honom på morgon.  För första gången sedan jag blev mamma så sov faktiskt födelsedagsbarnet när vi kom och sjöng! Han blev förvånad och blyg och det är så roligt att se honom sådan! Många paket öppnades på morgonen.

Det första han sa när han kom in på dagis var: Hej jag har födelsedag idag och jag har fått en pruttkudde och tofflor. Många fina presenter har fåtts på posten och från alla braiga mor-och far föräldrar!

  

  

Godmorgon Olle 3 år!
Olle provar sitt nya bowling-kit.

Nu äntligen är min man hemma igen från Ukraina, så skönt att ha honom hemma igen. Som en textrad i vår bröllopsvisa som Anette sjöng i kyrkan "allting kommer ordna sig, bara jag får somna bredvid dig" så sant!
// Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0