Två dagar kvar... (11:e juli)

... till semester! Ska bli så himla gött! Längtar! Vad jag mer längtar efter just nu är min familj som kommer hem om någon timme. Tänk, jag har varit själv hemma en hel vecka! ska bli så kul att se dem igen. Kramas!

Har haft det rätt bra i min ensamhet måste jag säga. Mestadels har jag varit på jobbet eller sovit har det känts som. Inte det roligaste livet, men har fått en del undanstökat inför semestern. Har gjort en hel del shopping, behövlig sådan om man kan kalla det för det. Barnen har fått en hel del nya kläder, Olle ny hjälm, Rasmus ny badrock, doppresent till Emmy, present till Albert och Knut och så något välbehövligt plagg även till mig :o). Klickade även hem en klänning på nätet vilket ska bli spännande att se hur det blir. Tänkt till en bröllopsfest senare i sommar!

Idag har jag faktiskt dammat av min gamla mountainbike och varit ut på en vända tillsammans med en kompis. Det var inte igår, men skoj var det!

På återseende! / Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0