Zzzzzz (8:e juli)

Hade egentligen tänkt att åka till mina föräldrar som är på Vreten, men nej, det blev till att vara hemma. Ja vila har det verkligen blivit, mer tid har spenderats sovandets än i vaket tillstånd! Igår vaknade jag kvart i 11!!! När hände det sist??? Hur som helst behöver min kropp det just nu. Dagen gick rätt fort när man sov bort halva dagen. Huxflux kväll igen!

Bloggen har äntligen fått ett nytt namn! På tiden va? Även jag har ju fått ett nytt namn. Bodil Bingman... Undrar hur många år det tar att vänja sig? Ja, det känns mer och mer som Carlsson raderas rent fysiskt. Brev dyker upp med Bodil Bingman, nytt körkort fixat, andra plastkort med nytt namn dyker upp titt som tätt och jag börjar lära mig att presentera mig med Bingman.

Nu är det dags att ta tag i söndagen. Jag har precis svalt frukosten såhär i lunchtid.


Grabbarna Bingmans en dag i juni.

// Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0