Ensam hemma (6:e juni)

Det blir segt mellan bloggtillfällena, men så är det ibland! Jag är ensam hemma... en sådan där konstig känsla som inte händer så ofta... så härligt med ändå så konstigt tyst... passar rätt bra att vara ensam hemma då det varit rätt stressigt på slutet på jobbet. Nu har jag ro att sitta de där sista timmarna på jobbet, inga barn att hämta, ingen som jag vill hem till eller som väntar på mig.

De övriga tre Bingmans drog till Sundsvall och därefter till farmor i Norrfällsviken. Viss avundsjuka från min sida, jag vill också glida runt på semestervis. 1 veckas jobb till, sedan är det dags!! Längtar..! Åh tycker det är så roligt att prata med grabbarna i telefon. Olle börjar också bli hyffsat ok att prata med. Båda grabbarna verkar ha något syskondrag att avsluta ett samtal snabbt. Kan komma ett "hejdå" mitt i någon mening och sedan är det slutpratat, punkt slut! Längtar till morgondagens samtal vad de har för intressant att berätta för mig..


Hoppas på lite energi efter nattens sömn så kanske det kan bli litegranna gjort här hemma under morgondagen som för övrigt verkar bli en regnig sådan.


En fin kväll i Tällberg i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0