Vi har en 5 åring! (6:e feb)

Vi har en 5-åring i huset!! Den 1:a februari var det dags för vår storpojk att fylla 5 år. Han har längtat..Det blev paket och Oboy på sängen.



Det blev en rätt lugn födelsedag då en förkylning börjat ta fart på Rasmus. Dagen efter var det dags för Olle med feber och dagen efter det var det min tur med snor och feber. Det är vi tre "klena" i familjen som åker dit.

Farmor och Gösta har varit och besökt oss i helgen. Lite otur för farmor då hon ofta lyckas "pricka in" och hälsa på oss när barnen är sjuka. Men "bra" för oss då vi fick vab-hjälp på fredagen, god mat hela helgen och barnen har fått lekt massor med sin farmor och gösta.

Nu har måndagen gått. Linas matkasse knackade precis på dörren så nu var det handlat och klart för denna vecka. Om ni är sugen på att prova Linas så kan du få en "tipskod" av mig! Hör av er isåfall.

Nu ska jag kurera mig med  vitaminer, varmt att dricka, popcorn, c-vitamin, vitlök.. ja allt som gör en frisk helt enkelt!

Hoppas på en friskare vecka dag för dag. / Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0