Trisslotter på spel

Sitter och är rätt trött efter ett skidpass på Lugnet. När jag slutade på mitt förra jobb så gav jag i all hast bort några utmaningar till mina kära kollegor. En av utmaningarna är värd 15 trisslotter.. och den gäller nästa veckas Kortvasa. Vet att jag skulle få träna rätt rejält för att klara av den här utmaningen och idag fick jag ett kvitto på att jag ligger lite efter. Idag tog jag och min fd kollega oss ett pass på Lugnet och jag fick ligga i allt vad jag kunde för att hålla jämna steg. Ett bra pass, men jag får nog förbereda mig på att ge bort 15 trisslotter nästa vecka så som det känns nu... Det där med träning prioriteras ju lätt bort i småbarnsvardagen tillsammans med jobb. Hur gör man för att hinna allt? Förstår inte... Som sagt så ser det tungt ut på trisslottsfron´ten, men man ska aldrig säga aldrig. Just nu ser det ut som det ska bli 6 plusgrader nästa fredag så skidor är ju skidor, valla är ju valla, snö är ju snö....

När jag var påväg hemmåt vid kl 6 så ringer Danken och undrar när jag kommer för de var utelåsta! Ingen nöd på dem dock, de hade åkt på pizzerian och mummsat pizzamiddag och sedan spelat kort med pensinärsgrannarna. Tror att grabbarna var rätt så nöjd med sin eftermiddag/kväll!

/ Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0