Kortvasan (24:e feb)

Känner mig rätt mör, men nöjd med dagen. Det är ju så roligt att åka skidor och även få tävla ibland. Idag var det dags för min utmaning Kortvasan. Utmaningen var att komma före en fd kollega imål, på spel stod 10 trisslotter (eller var det 15 st?). Blev faktiskt förvånad men nöjd när jag fick höra att jag var 50 sekunder snabbare! Så himla gött att sätta dit honom! Det erkänner jag :o) 50 sekunder är inte särskilt mycket på 3 mil. Uppladdningen har nog inte varit den bästa med en stressig vecka på jobbet samt jättedålig sömn på nätterna pga stackars sjuka barn. Men att tävla, då är det skoj när man väl kommer igång.

Som sagt bidde inte ännu en frisk vecka. Båda grabbarna har haft riktigt hög feber sedan i tisdags och hostat väldigt mycket. Rasmus har precis blivit feberfri, men Olle är väldigt febrig fortfarande. Hoppas på bättring imorgon! Veckan gick ihop med hjälp av mina föräldrar i slutet av veckan. Pappa och jag på Kortvasan, min mamma hemma med två sjuklingar och Danken har dragit in stålarna för dagen.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och vila mig efter en väldigt hektisk vecka. Åh det bästa är att mina päron ger oss sovmorgon imorgon innan de åker hemmåt igen. Bara tanken på det gör mig PIGG!



// Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0