Hästar och bastupanel (11:e dec)

 
Vi har tjillat i lugnt tempo hela helgen och även början av veckan. Olle har haft feber, hosta/astma i 4 dagar, men imorgon är vi redo för dagis och jobb igen.  Det känns helt ok att vabba denna vecka, särskilt som vi inte har vabbat fyrtioelva dagar som förra hösten. En del julpynt har kommit fram, städning och jag har vilat upp mig litegranna!
 
Vi har äntligen flyttat in i vårat "nya" sovrum. Så mycket trevligare!! Tyvärr så väntar vi på garderobsskenor som inte kommer som lovat. Om de inte kommer imorgon blir jag tokig. Är allergisk mot försenade sakar som det inte finns någon vettig förklaring till.
 
Vi har skaffat oss en ny sänggavel också. Gjord på bastupanelen som blev över för två år sedan. Jag har stått för ritnignen men inte snickringen :o). Med en liten inbygd bokhylla bakom gaveln. Toppen!
Hästar och bastupanel
 
Rasmus har hunnit med en heldel skridskor. Nu på kvällskvisten var jag och han förbi vår rink och jag blir förvånad vad fort de lär sig de små..!! Ser fram emot att njuta av vintern! // Bodil
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh va fint det ser ut att ha blivit!! Ser fram emot att få se det på riktigt.

Skönt att Olle mår bättre. Hoppas vi ses snart!

Kram Carina.

PS: tycker mig känna igen boken....... ;)

Svar: Det stämmer att det är din bok! Idag har äntligen garderobsskenorna kommit så nu är det nästan helt klart.
Hoppas vi ses snart! kram Bodil
Familjen Bingman

2012-12-11 @ 22:30:52
URL: http://carina-mittskliv.blogspot.se
Postat av: Carina

Åh va fint det ser ut att ha blivit!! Ser fram emot att få se det på riktigt.

Skönt att Olle mår bättre. Hoppas vi ses snart!

Kram Carina.

PS: tycker mig känna igen boken....... ;)

2012-12-11 @ 22:30:53
URL: http://carina-mittskliv.blogspot.se
Postat av: Lena

Det var fina dalahästar vännen! Och vilken bra lösning på sänggaveln!

2012-12-12 @ 06:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0