Hej! (10:e aug)

Det var länge sedan! kanske är det just denna årstid man ska blogga som mest när man äntligen hinner göra en massa kul och när kropparna känner sig pigga. Massor av fantastiska kort knäpps på glada sommarbarn... nej Så har det INTE blivit denna sommar. Glada barn har vi haft allt som oftast, men kameran har inte följt med på så många utfllykter. Inte heller bloggsuget, nu börjar det dock kännas som vanligt, på hemmaplan, just nu sovande barn och ingen karl i huset, då kommer blogg-suget fram.. Jag tror jag summerar det hela med att semestern såklart varit toppen, skön och välkommen. Det blir bara en massa blaj om jag ska berätta allt vi gjort. Det behöver ju inte vara den stora utflykten som varit den bästa, den lilla kan vara den bästa ur barns ögon. Vi har varit ute och åkt en del, visar några av de kort som har tagits.
   
Västkusten. Rasmus försöker fiska krabbor, Olle klänger och brottas med sina föräldrar.
Minigolf är ju en favorit i vår familj.. Den här sommaren för alla utom Danken för han har fått tjejdäng varje gång :o)
Middag på fina västkusten, en av de bästa kvällarna på semestern tror jag!



Läggdags i tält på Västkusten.

Nu har vi varit hemma en vecka. Fixat, grejat, hälsat på, haft besök och gjort lite dittan och dattan. Olles rum har tapetserats om, ett skrivbord för 75 kr har köpts. Det hålls på att målas just nu. Snart snart snart ska Olle få ett eget rum att bo i. Danken har stuckit iväg på ett fånga-kräft-dygn. Vi får se vad det blir. Kräftskiva blir det imorgon, men om det blir på köpta eller fångade kräftor har jag ingen aning om...

Hade bra! / Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0