Långhelg! (28:e april)

Äntligen kom långhelgen med 4 dagars ledighet! Har längtat efter helgen extra mycket den här gången. Det har varit sjukligt hektiska veckor den sista tiden och just nu är jag glad att de är gjorda och över. Framför allt jobb för oss båda och sen massor av bröllopspyssel på kvällar. Nu känner jag mig rätt lugn. Lediga dagar, massor av tid, sen jobb i 2 dagar sedan dags för helgen som man så länge har tänkt på.. nu helt plötlsigt är den här... inom räckhåll!

Idag har varit en bra dag, en lista på massor av punkter som skulle genomföras under dagen och nästan alla är gjorda. Sånt känns bra. Lite deklaration ikväll så kan vi stryka ännu en punkt.

Har ju kännt lite oro över att den där våren inte skulle komma till vårt bröllop. Idag har den kommit! Så himla härligt!! Varenda gång jag har gått ut idag har man sett hur träd och buskar knoppar ut för varje timme. Härligt! Spelar ingen roll om det är kallt på lördag, det viktiga är att det är vår i luften. Olle vet jag inte om han tycker om våren. Pollenallergi och igår började det rejält på honom. Snörvlig och röd, hyn blir torrare för varje timme. Nu kör vi allergimedicin på honom så jag hoppas han mår bättre av det. De brukar ju bli hemskt trött av den dock.  

Rasmus har haft en rolig dag. Lördagsgodis, discokalas hos grannpojken några hus bort och lek med grannpojken på andra sidan staketet. Rätt trött grabb som kommer somna gött inatt!

På återseende! / Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0