Bara 13 dagar kvar.. (22:a april)

Jag hade tänkt att jag skulle hinna blogga litegranna inför bröllopet, men så har det ju verkligen inte blivit. Nu är det helt plötsligt bara 13 dagar kvar!! Vart tar all tid vägen? Varför går det så fort för? Det går i ett, mycket på jobben och kvällar. Storgrabben mår lite halvkrassligt och då gör även mamma-hjärtat det. Jag önskar mig lite varma vindar, kanske även medvind om man får önska sig riktigt mycket. En sån där stark medvind som gör att man går av sig självt.. utan att ta i.

Mormor och morfar har kommit upp och hjälper oss litegranna. Rasmus och mormor har varit på marknad idag, Morfar har sågat upp de två björkarna i trädgården, Olle hakar på lite varstans och jag och Daniel har fixat och trixat inför 5 maj. Snart är det dags! Inte alls långt kvar nu... tror vi är redo för att ha en hjärtligt rolig dag!

Imorgon ny vecka, men grabbarna får en dag till ledigt tillsammans med gamlingarna och jag är tacksam att det blir en mjukstart på veckan. Idag innan middagen satt Rasmus och vickade på sin enormt lösa tand. Helt plötsligt drog han ut den! Nu är det en större glugg, två tappade tänder!!

Blev en kortbloggning.. / På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0