Mellan två jobb! (15:e sep)

I förrgår var det sista dagen på fabriken. Punkt slut så var det bara helt enkelt. I skrivandes stund känner jag mig glad för att äntligen komma vidare. har varit en låååång seeeeg slutsträcka.

Vi rivstartade med skojigheter igår och drog till Mora på en dagsutflykt. Vi hälsade på min kompis Lena och vi fick oss en trevlig eftermiddag. På vägen hem stannade vi och köpte massor av knäckebröd, kakor, finncrisp, rutknäcke, tunnbröd på Leksandsfabriken så middagen bidde knäckebröd och majskolvar ala mormor. Mums!

Idag har vi också haft en toppendag. Rasmus hittade fiskespöt i källaren som vi har använt när vi haft fiskedamm så det fiskades en hel del på förmiddagen.
  
Det nappade just hela tiden... strumpor, bilar, hårprydnader, ballonger, nallar, ja massor av napp fick vi. Olle ville ha en mask eller krokodil på kroken, men det bidde det inte.

På eftermiddagen lekte vi i Mellsta tillsammans med Emma och mamma. Rasmus ville springa på banorna i skogen så vi tog oss ett litet kort varv med målgång innan vi gick till getterna och lekplatsen. Det var höst i luften. Mössorna och jackan på. Härligt att vara ledig!!



Imorgon blir det faktiskt 1 introduktionsdag på mitt nya jobb. Sedan kör vi 1 vecka till ledigt innan höstens allvar börjar.

// Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0