Ispinne i värmen (29:e sep)

Vilket väder! Efter middagen gick vi helt enkelt ut i trädgården och tog oss en liten isglass!  

Rasmus blåa sparkcykel har varit försvunnen i ca en månad, häromdagen när jag kom cyklandes på vår gata så stod den bara där framför mig igen två hus bort från oss. Det visade sig att grannarna hade hittat den inslängd i en buske i deras trädgård. Iaf så har Olle lagt beslag på denna sparkis nu, och oj oj vad han kör! (ja, vi har lovat att köpa en ny till Rasmus efter några dragkamper) Idag cyklade de ikapp på gatan, Olle på sparkcykeln och Rasmus på vanliga cykeln. Fick sommarkänsla!

Äntligen fredag imorgon känner framförallt jag! Det är jobbigt att börja nytt jobb... men en bra vecka har det varit för min del. en heldel introduktion, handskakande och idag har jag varit ute i "verkligheten" dvs fabriken. Spännande! Idag har jag bland annat kokat ihop 10 ton lotion :o)





/ Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0