Äntligen fredag! (7:e okt)

Snacka om intensiv vecka som äntligen har nått sitt slut! Jag har fortsatt på mitt introduktionsprogram och varit i fabriken hela veckan. Den här veckan har jag varit med och gjort bliwtvålar, idomin, torktvål på dunk, LDB roll-on, Blomstra, Jockey deo stick, hackat plåster och packeterat hello kitty plåster. Vi har kombinerat kvällsaktiviteter för oss vuxna, hostiga nätter med barnen och väckarklockan på 05.00. Japp, trött, men helt ok. Idag vid halv 5 på eftermiddagen kändes det som vi var alla 4 tillsammans på väldigt länge... konstigt och en liten bit tragiskt.

Grabbarna håller på att slockna in och jag ska lägga mig platt i soffan! Ser fram emot en fin helg tillsammans med mina fina Bingmans.


// Bodil  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0