Vardagslyx (2:a maj)

Åh vilken skön vardag... det var länge sedan med en vanlig dag tillsammans. Rätt fullspäckad dag, men en bra en. Jag har varit på en jobbintervju idag. Har inte aktivt börjat söka jobb ännu, men fick ett tips om denna tjänst. Iallafall körde de rätt hårt med mitt stackars huvud i nästan 3 h (!!). Puh... Hann jobba någon timme, sedan iväg på Rasmus "utvecklingssamtal" på dagis. Det bästa med dagis är att de säger samma personliget på Rasmus som vi föräldrar tycker att han har... tycker jag är tryggt. Ett liten funderare som kommer med några fyndiga frågor eller förslag. Jag har fått intervjuat Rasmus här hemma, sedan har fröknarna intervjuat samma frågor. Vi fick rätt lika svar iaf.

Vi har förgyllt vår vardag vilket kändes riktigt passande just idag när vi har varit bortresta så mycket, dagen har gått fort och kylskåpet ekar tomt. Då kommer Linas matkasse och knackar på dörren med 5 st recept och en stor matkasse. Perfa! Allt klart för veckan, istället för att ge sig iväg kl 9 på kvällen och snabbhandla inför veckan.



    
Kärleksfulla norrlandssvanar..

Annars så laddar vi för nästa veckas semester. Inte långt kvar nu.... Ska se till att börja packa i tid denna gång så man får med sig allt nödvändigt till grabbsen..

Godnatt! Hoppas vi på iaf...
// Bodil
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0