Tunnelseende (28:e juli)

Jag har bytt syn på det här med bloggande... Allt började med att jag ville ha en hemsida där jag skulle lägga upp mina favvobilder på framförallt barnen så att mina och Daniels föräldrar kunde få en kik på de små hur de växer och knakar under småbarnsåren. Att det bidde en blogg var nog bara slumpen då jag fick hjälp av en kompis att fixa till en sida en kväll i februari 2009. Tänkte just bara ha bilder, men med tiden kom mer och mer text... Nu har det mer blivit som en titta-tillbaka-och-minnas-vår-vardag-dagbok. När mina grabbar blir stora så ska de få titta tillbaka och se vad de var för ena filurer. Så varsågod storebror Rasmus och lillebror Olle! Bloggen är till er mina söta grabbar!

Och sen var det ju det där med kort... jag skulle så gärna vilja bli proffsigt duktig på att ta kort. Tiden finns inte till att sitta och mixtra, lära sig kameran mer osv. Men bloggen får mig att älska att ta kort! Den motiverar mig att knäppa... och en dag så vill jag tro att även jag kommer att få mer tid till vad JAG vill göra. När dessa smågrabbar har blivit något år äldre och klokare.

Förövrigt så har jag skickat familjen till Norrland och farmor. Jag fick några dagar för mig själv här hemma vilket jag älskar att ha för mig själv.




Tunnel-kul. Olle trivdes i tunneln.. från Lådbilslandet för några veckor sedan.

På återseende. / Bodil

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på Er!

Härligt att Olle har oss i sina tankar! Här i norrland säger vi "vååååniiiing ett" varje gång vi åker hiss nu mer. Kramar från oss =)

2011-08-01 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0