Uppsagd (6:e juli)

Snacka om kontraster i livet. Helgen som var så fantastisk rolig byttes ut till en väldigt ledsam måndag. Så var det äntligen dags att få veta vilka 72 st som skulle lämna mitt jobb (vilket som tur var bara blev ca 56 st). Jag skriver äntligen för ovissheten är inte särskilt kul den heller. Jag visste att jag låg i gråzonen, men fick papperet i handen. Tungt och tråkigt då man aldrig kan förbereda sig för en sådan grej. Tunga dagar, men nu har jag nog sörjt de värsta dagarna. Att jobba på måndagen gick helt åt skogen, tisdagen var rätt tragisk den också, men sen har det knallat på konstigt nog.

Vet inte om resterande delen av familjen heller haft så kul den här veckan. Daniels första semestervecka har börjat med att Olle varit sjuk hela veckan förkylning med astma och lätt feber, Rasmus och Daniel inte helt hundra friska heller. Vad härligt det låter i familjen Bingman / Carlsson just nu va?

Iaf 1 dag kvar till semester. Jag ska försöka njuta fullt ut av den tillsammans med de mina!

Känns som väldigt länge sedan... Mando Diao i lördags, stämningen på topp!

  
Idag på lunchen skulle vi äta ute vilket inte händer så ofta när man jobbar på vischan. Japp, fick äran att åka Björns "raggarbil" till Staberg. Så nära raggare som så här kommer jag nog aldrig igen... Ser ju trots allt rätt glad ut :o)



Rasmus fick en fråga häromdagen om han spelade fotboll i något lag. "nej, jag ska fylla 5 år först". Han fick frågan om vilket lag han ville spela då.. "typ Barcelona för jag har en sån tröja"

/ Bodil

  

Kommentarer
Postat av: Jo

Underbart Rasmus! Ha en härlig semestertrip nu! Hörs.

2011-07-08 @ 09:13:40
Postat av: Elisabeth

Hej Bodil!!

Hoppas att allt ordnar sig med arbetet. Längtar tills ni kommer upp!!

Farmor och svärmor.

2011-07-08 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0