Härliga sol! (13:e feb)

Vilket fantastiskt lördagsväder! Och det njöt vi av i Ånnaboda där vi åkte skidor och grillade korv.

     

Ja, vi drog till mor och far på vår lediga fredag, lämnade karln hemma. Lek med kusinerna och laddning av batterierna för morsan. Ja, jag sover en del när jag är hemma hos mina föräldrar. Eller det kanske är till att överdriva... rättare sagt sover jag en hel natt.. och får sovmorgon till typ 8-9. Vi är inte så bortskämda med sömn på Mats Knuts Väg.. 2 morgonpigga barn samt en liten Olle som fortfarande inte har lärt sig att sova på nätterna. Rätt frustrerande ibland, är det något fel på lillpojken undrar man ju?? eller oss vuxna kanske?? Tips?? Första natten var Olle vaken mellan halv 1 och halv 4 på natten!! Höll min mamma vaken, medan jag och Rasmus låg och sussade sött i rummet bredvid. 


Tack för helgen mormor och morfar!

men tillbaka till den fina helgen! Solen värmde, barnen var glada! Rasmus och Albert röjde runt som vanligt. Som sagt laddade batterier inför en ny vecka!!! Hoppas på en bra en!

kram// Bodil

Kommentarer
Postat av: Jo

Tror definitivt att det här med nattsömnen ska ligga på föräldrarnas axlar;) Ni är helt enkelt för bra och roliga föräldrar för att det ska vara värt att sova bort den tiden! Hoppas ni får en bra vecka. Bättre blir den om vi hinner ses!

2011-02-14 @ 12:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0