GOD JUL!! (22:a dec)

Nu tar vi jullov i några dagar! SKÖNT!!! 

Vill ju dela med mig av roligheter och fyndigheter som händer hos oss, men den sista tiden har vi inte haft så mycket roligheter för oss i familjen Bingman/Carlsson, därav inget bloggsug. Brukar se det mesta positivt, men har kännt mig helt slut på slutet av alla dessa sjukdomar som vi har betat av i kombination med ett nytt jobb. Lever i någon barnslig förhoppning om att direkt det blir 1 jan 2012 så börjar ett nytt år, med nya möjligheter, nya skojigheter, nya förutsättningar... att det ska bli ett bra år! Längtar dit på något konstigt vis.. ett nytt avstamp!

Olle fick vattkoppor vid lucia och har precis blivit med i matchen igen, jag har harvat halsont och feber, men är också med i matchen igen! Idag är det vintersolståndet och vi går härmed mot ljusare tider!

Nu har vi en jul att fira, så mycket pysslande och bakande har inte gjorts i år. Några julkort har vi inte heller fått iväg. Orken har saknats. Vill tacka så hjärtligt för alla fina vi har fått!! Därför vill jag önska GOD JUL till er alla här och nu!!!

 



God härlig jul!/ kram Bodil

Kommentarer
Postat av: Carina

GOD JUL till er oxå! Hoppas att ni får en rolig o frisk jul. 2012 kommer bli ett kanonår, det vet jag!



Sköt om dig/er så hopas jag vi hinner ses i mellandagarna. Kram kompis!

2011-12-23 @ 05:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0