Rasmus på topp (8:e aug)

Jaha, tråkigt som stryk att semestern är slut. Idag har jobb och dagis startat igen. Inte så motiverande att åka till jobbet som snart inte längre är mitt jobb. Då vill man istället tänka tillbaka på fina dagar... eller som nedan en fin kväll i Källvik i början på semestern. I Källvik finns det inte så mycket "regler". Vill man spela fotboll halv 10 på kvällen så gör man det. Rasmus fick följa med och spela match och sedan kvällsdopp efter det. Jag passade på att knäppa kort i den fina solnedgången. Storpojken var på strålande humör och ställde gärna upp på några bilder.
       
Fotboll vid havet i Källvik. Rasmus på topp!

       
Två av mina Bingmans :o)


En fin kväll...

På tal om Källvik så har ju prinsen, den riktiga prinsen Carl-Philip, han har sommarställe i krokarna. 3 ggr (!!!) stötte Daniel ihop med honom. Men jag som kom drattandes någon minut eller halv minut senare missade honom alla tre gångerna! Snacka om misstajming. Nu är det ju så att Daniel bryr sig ju inte ett skit om han möter en prins eller ej. Jag däremot hade ju tyckt det var fasligt kul.

// Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0