Nytt jobb (18:e aug)

Oj oj oj vad segt det är att jobba på ett jobb där man har blivit uppsagd ifrån. En transportsträcka till den 13:e september som är min sista dag. Sen äntligen får jag gå vidare till något som man kan satsa vidare på förhoppningsvis. Den 26:e september börjar jag mitt nya jobb! Japp, det har fixat sig, skrev på förra veckan för Cederroth och det känns faktiskt bra även fast jag fortfarande skulle vilja stanna kvar i den trygga fungerande vardagen på Dellner. Jag ska fortsätta på samma bana, men byter en produktion från tågkoppel till plåster och hygienartiklar. Tror det blir bra. Har smått ångest över att jag ska jobba heltid till nyår... när jag går under upplärning... hua hua. Jag hoppas vi får ett härligt september tillsammans med grabbarna när jag är ledig en stund mellan jobben.

Efter jobbet idag var vi bjudna på torsdagsmiddag hemma hos Maria och Andreas. En väldigt god torsdagsmiddag ala foliepaket med lax och potatis med tillbehör. en god bärpaj efter det satt inte helt fel! Det gäller att utnyttja de ljusa kvällarna även fast man jobbar. Snart är de ljusa kvällarna slut!


Olle i Turkiet! Kollade genom turkietbilderna för en kollega till mig ska åka till samma hotell som vi bodde på. Kom på att jag knappt tittat på korten därifrån. / Bodil

Kommentarer
Postat av: Elise

Grattis Bodil! Så himlans skönt att det har ordnat sig med nytt jobb(jag hade hört att det vara något på g tidigare). Jätte glad för din skull! Du ska se att det går bra att jobba heltid ett par månader! Grattis, grattis, grattis!

2011-08-20 @ 13:58:25
URL: http://elisesego.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0