Skruvpojkarna! (23:e okt)

Världens längsta fas har passerats och vår lilla tornado har mojjnat av och blivit en härlig 1-åring. Jag behöver inte längre värma kaffet i micron femtielva gånger innan jag hinner dricka upp det, Olle är mer lågt än högt, föräldrarna får sova mycket skönare på nätterna, vi har inte längre en ap-pigg kille på mornarna utan bara en normalt morgonpigg kille som kan sitta och softa en stund framför TV:n. Och framför allt så är inte morsan i huset mer död än levande när kvällen närmar sig!

Vi håller på att greja i Olle rum som har sett ut som en bedrövelse. Har varit till IKEA idag och gjort av med några slantar. Blev en del skruvandes och hur skulle jag ha fått ihop allt utan hjälp av mina små hjälpredor?????!


Imorgon ska vi fortsätta och fixa vidare.

Våra lediga dagar har vi spenderat mest hemma. Vi har lekt med några kompisar, krattat löv och varit och badat igen, den här gången hela familjen! Skönt med en söndag som väntar... /Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0