Ombytta roller (7:e maj)

Då har det varit tvärtom i huset i en hel vecka. Nu är det jag som vinkar hejdå till två morgonpigga gossar på morgonen och kör ut till lilla Vika för att jobba. Skönt att första veckan är gjord så man kommer in i det nya livet som jobbande morsa. Tror nog att pappan i huset har varit rätt nöjd med tillvaron han också, men trötta har vi varit på kvällarna denna vecka minsann. Alla vi fyra är lite halvkrassliga också så det tär ju på orken lite extra. Jag får väl ännu en gång säga att vi är på uppgång.. även fast jag har skrivit det ett antal gånger den sista månaden så har det liksom aldrig gått riktigt uppåt innan det har vänt och gått ner sig i sjuk och krångelträsket igen. Det är ju tur att man tror att det är påväg uppåt iaf:o)

Vi får väl se hur mycket bloggande det blir av nu när jag inte får vara med mina grabbar på dagarna och snappa upp alla härligheter som kommer ur munnen på Rasmus och Olles framsteg. Min storkamera är död på batterier och jag har sladden i Örebro så det blir inte så mycket kort taget heller.


Dagens middag hjälpte Rasmus gärna till med! Pizza!
//Bodil


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan i stugan! kul att titta in och bli uppdaterad om vad som händer där uppe! kan förstå om ni är trötta på kvällarna med två små busfrön där hemma! Själv är vi rätt trötta med bara 1. Men gud var härligt det är :) så mysigt att se alla framsteg och få det där leendet varje morgon!



Hälsa hela familjen!



Stefan o resten

2010-05-11 @ 21:07:59
URL: http://nublevdualltnyfiken,blogg.se
Postat av: Stefan

Ska det vara :)

2010-05-11 @ 21:09:13
URL: http://nublevdualltnyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0