Love is in the air (24:e maj)

Det har varit kärlek i luften. Min allra käraste gamla träningskompis, klubbkompis, buskompis, semesterkompis Emma har gift sig med sin prins. Jag hade fått äran att vara tärna denna stora dag. Emma och jag har haft så mycket kul ihop, hon är en sån där positiv människa som det finns alldeles för få av. När jag mötte upp Emma hos frissan på förmiddagen såg hon ut så här.


Dagen gav oss strålande väder och allt blev så bra. Kyrkan, maten, ja allt. På kvällen dansades det tills benen trilla av. Såklart var ju även jag rätt nervig för att tåga in i kyrkan och även hålla tal på kvällen, men det fixade sig så bra.

  

Grabbarna var hemma i Garphyttan hos mormor och morfar. Mormor tyckte Olle var en dryg rackare att byta och klä om på. Det tycker vi allihopa :o) Det bjöds på sovmorgon på söndagen så jag är faktiskt rätt pigg ändå. Olle har ju börjat sova riktigt bra på nätterna, men det törs jag knappt skriva....

Idag har Danken gjort korpenpremiär. Jag och grabbarna följde med och umgicks med de andra fotbollsfruarna. Ja, det finns faktiskt ett gäng fotbollsfruar även på korpen matcher !! // Bodil


Kommentarer
Postat av: emmis

vilka fina bilder!!!

tack för en helt fantastisk dag, jättefint tal och bra jobb som tärna!!!

Bamsekram!

2010-05-24 @ 21:29:04
Postat av: Carina

Det var kul att träffa dig/er och tjöta lite igår. Det blir ju inte så mycket av den varan nu för tiden tyvärr. Det blir bättre till hösten! //Fotbollsfrun i Kälarvet

2010-05-25 @ 07:47:35
Postat av: Elise

Men hur såg du ut då?

2010-05-25 @ 17:38:51
URL: http://elisesego.blogspot.com/
Postat av: Jo

Ja, precis, hur snygg var du?

2010-05-26 @ 12:43:35
Postat av: Bodil svarar Elise och Jo

jag såg ut som vanligt, dvs, sliten, rödsprängd i ögonen, håret på vift. Men hade även en klänning och ett léende hela dagen :o) Faktiskt så fastnade jag inte på så många kort, och de kort jag fastnade på platsar inte här på bloggen... :o)

2010-05-26 @ 19:48:05
Postat av: Stina

Nu blir jag ännu mer nyfiken på hur du såg ut...

Emma är en riktig skönhet!

2010-05-28 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0