Ny frissa och pärlplatta (9:e mars)

Igår var vi till favvo-frisören och klippte Rasmus vilket resulterade i en stor pojk. Större delen av dagen sprang han och tittade sig i spegeln hur snygg han var. Han hade även fått blå färg i håret vilket var mäkta coolt! Idag skulle han visa Ida på dagis att han har kort hår... skulle vilja höra det samtalet...


Dagens andra händelse under gårdagen i Rasmus liv var hans lastbilspärlplatta. Helt egen design med hjul, ratt, motor, fönster och saker på flaket. Den hänger och dinglar i fönstret i hans rum nu.

Olle är på något konstigt vis underbart glad. Hur han nu kan vara det efter att totalt ha sovit bedrövligt i 3 nätter. Jag önskar att jag hade den egenskapen... att jag kunde vara underbart glad och pigg efter att ha sovit bedrövligt i tre nätter. Man kan inte få allt... jag är ju underbart glad när jag är mätt och utvilad :o)

//Bodil


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken stor kille det blev! Och vilken fin bil!

Kramar från Mormor

2010-03-10 @ 10:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0