Kändistätt på Globen (14:e mars)

En ovanlig helg i familjen Bingman/Carlssons liv - nämligen en utan barn. Styrde kosan till Källvik på fredagen där vi alla sov en natt. sedan åkte jag och Daniel vidare till Stockholm på lördagen för jippo med Daniels jobb. Grabbarna fick stanna kvar hos farfar och Kerstin, första gången som vi har barnvakt en längre stund åt Olle! Kerstin fick lära känna "skruven" och leka med Rasmus.

Vi vuxna då... vad gjorde vi detta barnfria dygn? Vi shoppade, åt tre rätters middag på Café Opera och så tittade vi på melodifestivalen i Globen. Rätt låt vann... enligt mig iaf.

Imorgon är det ny vecka igen. Verkligheten börjar komma ikapp mig när jobbet kommer närmare och närmare. Vill liksom hinna med att ta det lugnt samtidigt som jag vill hitta på en massa skoj innan den här föräldraledigheten är slut.
//Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0