Godnatt min dam (11:e juni)

Ikväll var det min tur att natta Rasmus, läste saga och låg i sängen och jag sa "godnatt min älskling" Vet du vad jag fick till svar...? "Godnatt min dam" . Började skratta, roliga barn. Undrar om Rasmus tycker att jag är gammal?? Troligtvis... mammor är ju gamla...

Nu har vi en helg framför oss. Härligt! Kanske att det blir lite golv lagt imorgon om det regnar. Ja, Danken drog till Västerås och köpte golv igår. Blev väckt halv tolv i natt för att hjälpa till och lassa av kärran om det skulle bli regn. Väldigt motiverande att klä på sig och gå ut med grus i ögonen. Tungt var det, att lyfta alltså, så inte ens min starka sambo hade klarat det själv. Tur att man är van att hålla på med diverse saker på nätterna. Hade bestämmt tidig avfärd med min pendlingskollega så jag var på jobbet redan 6.30 ändå.

Yo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0