Olle 1 år... (15:e juni)

Grattis min lilla grabb. Olle är på vift tillsammans med sin bror och far. Här sitter jag själv och längtar efter mitt födelsedagsbarn som kommer hem imorgon. Ja, just nu längtar jag, annars har jag mest njutit av att få 3 hela dagar till att göra saker i mitt eget tempo vilket man annars inte gör. Har gjort en hel del nytta, men även roat mig.

Olle är en go 1-åring som vill göra det mesta. Han tycker om att leka med brorsan, sjunga och dansa runt, leka tittut, jagas, jaga, spela boll, vara där det händer saker, smita ut på trappen om dörren står öppen, slå i toalettlocket, hemlagad välling, korv, leka i sandlådan, äta papper, bada, titta på tvättmaskinen som snurrar runt, gunga. Ja listan kan göras lång....

Olle tycker INTE om att torkas runt munnen, ligga på skötbordet, vänta, vara ensam i ett rum, titta på TV. Det här är vår lillpojk med just sin personlighet som gör att det är Vår Olle som är så förbaskat underbar och dryg om vartannat! 
     
Första kortet är Olle 9 dagar, på det andra är han 2 dagar.


Olle 9 månader.


Olle 1 år.

Imorgon och i helgen ska vi fira vår lillgrabb! // Bodil




Kommentarer
Postat av: Mats, Karin & Elsa

Hurra och grattis Olle!

Önskar hela Solna

2010-06-15 @ 21:22:35
Postat av: Mormor och Morfar

Grattis Olle!

Hoppas vi ses snart!

2010-06-15 @ 23:30:48
Postat av: Farmor Elisabeth

Grattis Olle!

Hoppas att du har haft en fin födelsedag!

2010-06-16 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0