Krampkänning (3:e juni)

Idag har jag rivstartat med träningen ännu en gång. Jag har sprungit blodomloppet tillsammans med mina kära kollegor, hela 5 km! Men hua vad jobbigt... och ont i lår och vader. Nu var det gjort iaf. Nu ska jag försöka att komma ut och motionera iaf 2 ggr i veckan. Ett realistiskt mål som jag borde kunna hålla om jag bara försöker litegranna. Hurra för alla blodgivare som gör ett bra jobb. Så gör Danken!

Grabbarna Bingman mår toppen. Rasmus har kommit på ännu en bollsport han gillar. Nämligen baseboll. Det ska kastas boll och så slår han med tennisracket så hårt han kan. Granntjejen börjar bli rätt bra hon också. De tränar bra tillsammans och Rasmus gillar så mycket att leka med granntjejen. Olle verkar mest hänga i sandlådan och äter en del sand sägs det. Vad vet jag som sitter på jobbet hela dagarna. Jag börjar komma in i jobbet mer och mer och det är ju skönt.



Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Rasmus kommer nog att gå långt i "franska öppna" om ca 20 år. Kul att se Närkes landskapsblomma. Trevlig helg på er!

2010-06-04 @ 17:55:55
Postat av: Jo

Tvivlar över din insats i Blodomloppet... misstänker starkt ett gen då du lyckades smita förbi oss osedd...

2010-06-04 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0