Vår tvättstuga (14:e jan)

Här kommer några bilder på vår tvättstuga som nu är klar, det ska bara upp någon hylla, tvättställning och så. Så himla skönt att bli klart med något!! Vi har ju en del kvar i duschrummet dock... Nu har den där Danken kommit på att vi även ska göra om lilla toan i källaren och hallen mellan tvättstugan och lilltoan när vi ändå håller på. Han håller på att gå bananas på all renovering... Vad har hänt? Nya Timell? och jag håller på att bli arga snickaren. :o)

     
och så här fult var det för några månader sedan..


och här kommer några kort på grabbarna från skidturen i veckan.
     

Rasmus har varit på dagis idag. Olle har fått andra svininfluensasprutan vilket gick bra, vi får se imorgon hur han mår då. Nu ska jag njuta i soffan för en stund med smörgås, apelsin och nybakad kaka! /Bodil


Kommentarer
Postat av: Poolarn

Men hallå! jag ska maila en bild på min tvättstuga så kan vi jämföra! Din tvättstuga är för sjutton både större och frächare än mitt kök!

2010-01-14 @ 23:24:38
Postat av: Elisabeth

Oj, oj, oj vilken toppenfin tvättstuga.

2010-01-15 @ 07:09:38
Postat av: Lenis

Wow, vad bra det blev och stort! Tack för senast oxå! Kram

2010-01-15 @ 14:18:31
Postat av: Jo

Fantastiskt! Måste komma och live-kika. Kul med lite olika stil på våra "stugor"!

2010-01-16 @ 08:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0