Glada grabbar (24:e jan)

Här kommer två kort på glada grabbar. Kortet på Rasmus är från dagens bad på Maserhallen. Jag och Olle går på babysim och idag fick Rasmus följa med och bada med Daniel. Hade med kameran för att ta några babysimskort på Olle, men linsen immade igen så det bidde inga :o(.
  

Annars så ger Olle oss många skratt. Han är GLAD när han vaknar och det är ju för härligt (kortet taget en morgon i vår säng). Rasmus vaknade oftast med skrik, Olle vaknar med dadadada. vad olika det kan vara... och jag är glad att jag har fått uppleva skillnaden. En TAND har också dykt upp för några dagar sedan.
  
Olle sitter snällt och väntar när jag tar kort på storebrorsan.

Ny vecka imorgon och det blir nog en bra en.. känner det på mig! // Bodil


Kommentarer
Postat av: Farmor Elisabeth

Vilka fina pojkar ni har!! Kramar från farmor

2010-01-26 @ 07:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0