Fullt ös hela helgen (18:e jan)

Fullt ös hela helgen! Igår hade jag äran att fylla år, tack för alla gratulationer! Frukost på sängen, det pep i telefonen, telefonsamtal från när och fjärran, massor av grattis på facebook, kalas och det ringde tillochmed på dörren! Där utanför stod mor och far och gjorde surprice! Det var länge sedan jag blev så här uppvaktad, blev smått förvånad. Är 32 år något speciellt?? Det verkar så... så ni alla "ungdomar" som fyller 32 snart, ni har nått att se fram emot! Mor och far hade även med sig en Bauhaus leverans i form av tvätthängningsställ, handfat, badrumsskåp och spegel. Bara ringa och beställa så får man gratis hemkörning. :o)


Idag betydde det SOVMORGON för min del då mormor och morfar sov över. Langade ner Olle i källaren, sen var det bara att krypa under täcket igen, vaknade vid 9! Kan dock behövas för den där lillen har sovit riktigt bedrövligt några nätter nu. Jag som skrev nyss på bloggen att han äntligen lärt sig sov, men det var kortvarigt. Han reagerade kraftigt efter sprutan med 39.9 i feber, sen har han hosta efter sin förkylning som inte har försvunnit helt ännu. Han far runt som en tok på nätterna, härom natten vaknade Daniel av att han stog upp mot daniels rygg!

Nu har vi vinkat hejdå till nattgästerna och sitter och målar och bloggar. Olle roar sig själv för stunden... Vi får se vad den här veckan kommer att bjuda på. //Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0