En misslyckad lyckad dag (28:e jan)

En del misslyckande, men en dag kan vara bra för det! Vi misslyckades med att sova inatt, jag misslyckades totalt när jag bakade mormors älsklingskakor, middagen blev rätt misslyckad den också. Men va fasen, spelar roll. Det komiska är att Tinda med familj skulle komma hit och leka på eftermiddagen och av någon konstig anledning så om jag ska baka något till de ska komma så blir det ALLTID misslyckat. Jaja, de börjar väl bli vana med att få konstiga bakverk och kakor när de kommer hit. 
  
Jämngamla kompisar. Bokläsning i Tindras mammas knä. På det äldsta kortet är de ca 1 år och 3 månader. Det nya kortet är taget i höstas. Söta busungar som har blivit stora!


Har annars varit en "passupperska" denna vecka. Köpa skruv, beställa kakel, köpa kakel, hämta kakel, laga mat m.m. Det händer saker i källaren ska ni veta. Kolla in min fina schampohylla. Många arbetstimmar bakom den huggandes i betong, men nu är den på plats! 


Idag har jag hämtat ett kakel som vi ska ha som en fondvägg. Ska bli så kul att se den på plats, det kommer en bild imorgon skulle jag tro :o) Spännande spännande...

Olle har blivit pigg igen och matlusten har kommit tillbaka och det tycker man ju om som mamma. På bilden tränar han torrsim på Rasmus pall. Det såg för roligt ut!
 

..och såklart har vi gjort en del snöskottning. Jag skottar bort snön från trappen och gångarna och Rasmus skottar dit den igen. Han tycker det är kul med snön vår storpojk.

det var allt! / kram Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0