Det ser ljust ut..(26:e jan)

Idag när jag satt i bilen vid halv 5 så slog det mig att det var så ljust ute. Tänk vad fort det går när det väl börjar bli ljusare. Känslan är härlig att våren kommer närmare!

Det ser även ljust ut att vår renovering ska bli klar någon gång. Idag har vi fått renoveringshjälp, och kommer att ha i minst en vecka frammåt. Nu kommer det hända grejer minsann! Nu har vi 2 intensiva veckor framför oss, men sen ska vi ha lugna gatan gällande renovering resten av året som det känns nu iaf. Idag har vi beställt ett skitsnyggt kakel (hoppas jag när det kommer på plats) som vi ska ha som en fondvägg vid handfatet.


Rasmus har slutat sova middag även på dagis nu efter juluppehållet och det går ju toppen. Förut hämtade jag en rätt nyvaken och seg pojk. Nu hämtar jag en glad och pigg Rasmus som nyfiket frågar vad vi ska hitta på idag. Har du boben med dig? frågar han varje dag.

Olle har haft feber igår och idag. Kanske tandens fel, kanske inte. Vem vet?

Vi skrattar åt Olles "poser" varje dag.

tjohej! Bodil

Kommentarer
Postat av: Mormor

Klara färdiga gå!

Eller vad står på?

2010-01-26 @ 21:49:26
Postat av: Arvid och Svea

Tjena grabbar! Nu packar vi snart väskan och kommer och hälsar på er! Ska bli skoj, eller hur? Busiga kramar från Arvid och Svea

2010-01-27 @ 15:25:56
Postat av: bodil och Rasmus svarar till Arvid och Svea

Glöm inte badbrallor så kan vi plaska i maserhallen om det passar. Rasmus lovar att vara friskare än förra gången! ses imorgon kram

2010-01-28 @ 09:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0