Projekt duschrum... (9:e feb)

...allt som ska byggas är KLART. Nu ska "bara" elektriker och rörmokare komma och fixa det som de är bra på. Vi fick ju vänta några månader på rörmokaren i höstas, men nu har vi flaggat för några veckor sedan att vi vill att de ska komma denna vecka.... ännu inte hört något.. vi får se när de dyker upp. Vore ju trevligt att få vatten i kranarna...
  

Olle har lätt feber, men går ingen nöd på honom direkt. Vi bidde hemma idag, men då fick jag äntligen tummen ur och gick och besökte en fd jobbarkompis till mig som har flyttat till kvarteret. Hon är liksom jag föräldraledig och vi stöter på varandra titt som tätt ute på gatan eller i plättis och vi säger alltid att vi måste ju träffas.. konstigt att det ska vara så "svårt" när man bor så nära.. iaf fick vi oss en kopp kaffe och en trevlig pratstund.

På eftermiddagen var vi till örondoktorn med Rasmus. Såg väl lite si och så ut i de små öronen så nu ska vi vidare på hörseltest och skrapa bakom näsan. Duktig var han iaf vår storpojk hos doktorn. Han gapade, låg stilla, fann sig i lampor m.m. Det är rätt så skönt att veta att han inte är rädd eller bråkig när vi ska till doktorer. En gång var vi hos den totalt osmidigaste doktorn som jag någonsin har träffat. Såg på Rasmus hur skeptisk han var till denna doktor, men ändå gjorde han det galant när han blev undersökt. Tacka vettja barnläkare som har lite pedagogik iallafall!

Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ensam och trött ska orka ta mig ut på en träningsrunda... puh.. kanske. Vi får se.

// Bodil

Kommentarer
Postat av: Lenis

Vad fint det blir! Vi måste komma och inspektera snart! Miss you! Kram

2010-02-09 @ 22:00:31
Postat av: emma

Så fint det blev!!!

Bra jobbat!

2010-02-10 @ 13:04:41
Postat av: Carina

Det blev ju hur bra som helst!!!! Ni måste vara supernöjda. Kommer förbi och kollar någon dag.



Kram

2010-02-10 @ 17:49:11
Postat av: Hedvig

I det där badrummet ska jag relaxa nån gång.

Just det, min blogg är uppdaterad!

2010-02-10 @ 22:17:07
Postat av: Elise

Jätte fint, bastu, det MÅSTE jag också ha i mitt framtida hus! kram elise

2010-02-16 @ 14:42:13
URL: http://elisesego.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0