Invigning! (25:e feb)

Så varmt och skönt! Varmt vatten, varm bastu och varmt golv. Nu ska jag aldrig mer duscha i förrådet. Kan det bli bättre!? Som ni förstår så har vi fått hit rörmokaren. Som Daniel sa "att den som skriker högst får hjälp". Tragiskt att det ska vara på det viset. Nog om det. Imorgon ska han komma hit och göra det sista.

Jag och Olle har även invigt Öppna förskolan Myran idag. Det var ett kärt återseende då jag hängde mycket där med Rasmus. Hann även med en lunch med karln på mitt favvohak Kompis på kupan. De har så suveräna sallader tycker jag!!

På kvällen var det smyginvigning på mjölkfronten! Jag har inte ord för vad jag har längtat efter mjölkprodukter!!! Kladdkaka med en klick grädde nere på stan med Jomax.

Snart ska även skidsäsongen invigas... och avslutas samma dag... jag vilar mig i form... det funkade förr i tiden.. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0