Strålande (7:e feb)

Ännu en vecka närmar sig sitt slut, en bra vecka. En bra vecka för mig innebär friska barn, att något blir gjort med renoveringen och att humöret är bra och alla dessa 3 punkter har vi lycktas med denna vecka. Nu är det ju inte ordagrant vi som snickrar, men det är så skönt i hjärtat att allt går i ett faseligt tempo! Det blir så fint!

Hela familjen provsitter bastun som nu är KLAR! Fattas bara elen...

igår var vi på middag hos kompisar till Daniel. Rasmus chockade oss alla och var vaken nästan till midnatt. Han var en nöjd pojke då han hade fått spela fotboll större delen av kvällen och sedan avslutade med popcorn i soffan tittandes på Blixten. Han var så nöjd och man såg hus kul han hade haft.

Med viss förhoppning tänkte man att han skulle sova länge idag, och det gjorde han väl på sitt sätt då han sov ända till halv 8. Vi möttes av en underbar vinterdag imorse. Den första i år som solen värmde oss. Pulkarace i plättis med Ida och Maja, sedan hem till oss och grillade korv. Hurra för sådana dagar.
  

På eftermiddagen hann vi alla 4 sova middag i skift och sedan stack jag och Olle iväg på vårt söndagsnöje babysim. Olle plaskar som en tok och vi har rikitgt roligt jag och Olle under vår halvtimme.

/Bodil


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gissar att Maja säger "mamma" på kortet...

2010-02-07 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0