Skrillor och tomtehopp (3:e dec)

Fredag och ledig dag igen. Skridskotur på rinken med familjen Max'en. Fyra små barn på 0,1,2 och 3 år... vet inte så många som drar till isen med ett sånt litet gäng, men skrinnat blev det iaf med skiftande stilar och även utan skridskor för Olle såklart. Rasmus tyckte det var roligt som vanligt, Olle var inte lika entusiastisk... 
  

På eftermiddagen tänkte jag ju få till något julkort på grabbsen, men det var svettigare än vanligt och det bidde 99% misslyckade kort. Fick några flygande kort på min tomtenisse istället :o)








Nu har vi "fredagsmys" med chips å sen Idol såklart! // Bodil


Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu längtar jag efter er allihopa när jag ser alla fina kort. Ser fram emot julen när jag får träffa er.

2010-12-05 @ 02:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0