Skidpremiär (12:e dec)

Hela familjen har njutit av vintern i helgen. Danken har kört hockeybockey, jag har fått gjort dubbelpremiär på skidorna och det var ju precis så kul som jag ville att det skulle vara. Totalt otränad, men tyckte ändå att det gick hyffsat bra! Rasmus har i vanlig ordning varit på isen och skrinnat, denna gång med morfar. De är lika sporttokiga båda två så de var borta en bra stund. Ja, vi har ju haft besök av mina päron och fått en hel del barnvaktshjälp så man just kan hinna med litegranna. Jag fick även ut och roa mig på julbord med kollegorna på lördagskvällen.. och det bästa SOVMORGON på söndagen!  




"nu ska jag åka skidor" Även Rasmus har gjort skidpremiär idag och det gick ju toppenbra!

Nu laddar vi för en ny vecka som får börja med en VAB-dag eftersom Rasmus fick feber nu på kvällen. Kanske helt slut efter all lek och sport med mormor och morfar.  // Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0