Surprise!! (29:e aug)

Vad hände igentligen idag??? En surprise som heter duga! Sitter fortfarande rätt paff så här frampå kvällskvisten... Jaja.. började dagen aptrött efter en 80-tals fest igår. Toppenkul partaj med brännboll, kräftor, lekar mm. Daniels kusin med familj var barnvakt och jag tror sammanfattningsvis att det gick bra. Olle har haft en tuff vecka med inskolning/barnvakt men det får jag berätta om någon annan dag. Iaf vaknade jag riktigt skittrött typ 5timmar för tidigt om ni frågar mig. Kl 12 tog vi oss en 10 minuter lång promenad hem till kompisen Johanna och Björns hus där lilla Ebba skulle döpas i trädgården. Mysigt och fint. Fina sånger som Olle uppskattade mest av alla kan jag lova. Sen hände det nått... huvudpersonen Ebba fick lämna plats åt föräldrarna och det blev BRÖLLOP!!!!!!!! Johanna och Björn fick varandra och den stora familjen blev en "riktig" familj!!! Det perfekta bröllopet för just de!! JAg är väldigt glad att jag fick vara med då ett bröllop är något speciellt hur det än går till. Så gott som alla tappade hakan av förvåning, så även jag!!

Fina familjen

    
Familjepuss!! Ebba var strålande! Vad är det för lintott som gömmer sig??...

Tittut Olle!!!

  
Fina tårtor låg förberedda i frysen! Hemma hos Johanna finns det alltid mjölk-och-äggfria alternativ till våra grabbar. Rasmus fick en EGEN äggfri tårta!!! (I skrivande stund får jag dåligt samvete för det är knappt så jag orkar göra det till honom.)

TACK JO OCH BJÖRN FÖR EN SUPERDAG!!!

// Bodil




Kommentarer
Postat av: Jo

Ingen orsak!

2010-08-29 @ 20:56:02
Postat av: Inger o Gösta

Grattis Johanna och Björn!

Vi önskar er all lycka!

Inger och Gösta

2010-08-30 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0