56 min (11:aug)

Sitter och dippar grönsaker vid soffbordet. Ingen Olle kastar ner sakerna på golvet, ingen Rasmus äter upp all gurka. Jag har det bra och det är städat och fint i huset! Det jag saknar är kramarna från de två goa grabbarna.. eller de tre menar jag:o) Konstigt är det också att bli väckt av väckarklockan som jag för en gångs skulle måste använda. Varje morgon har jag vaknat av ett ryck och undrar vad det är som låter. Kroppen är inställd av att vakna av mina två väckarklocksgrabbar och vad det ljudet innebär...

Igår gjorde jag något som jag har tänkt att jag ska göra länge... nämligen cykla till jobbet! Passade bra nu när jag är själv och utan bil hela veckan. Det roliga var att jag fick med mig min samåkningskollega, roligare med sällskap och jag fick en del draghjälp också! 56 minuter tog det dit, inte så farligt. Hem var det en otrevlig motvind så då var det inte lika kul, men hem kom jag. Jag hoppas att jag ska få tummen ur och cykla fler gånger, härligt!

Igår kväll hade jag passat på att bjuda hem en bunt tjejer så vi satt på altanen och hade det gott och trevligt. Det gäller att ta tillvara på de sista sommarkvällarna.

Här kommer en bild på nya soffan!



Funderar på om jag ska gå och titta efter kantareller. Alla grannar snackar om att de hittar så mycket här uppe i skogen. Vi får väl se..// Bodil

Kommentarer
Postat av: Jo

Så fint städat har jag nog aldrig sett ert hus! Tack för altankvällen!

2010-08-11 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0