Sista veckan... (27:e april)

Nu börjar det verkligen närma sig att börja jobba. Vi njuter av sista veckan, eller försöker iallfall. Olle har sjukstuga ännu en gång, men har bättrat på sig över natten. Har alltid sagt att jag tror att Olle kommer att gå innan jag börjar jobba. Nu har han inte många dagar på sig, men han är på G. Han släpper och går några steg, men mer än så blir det inte än så länge. Tänk att lillen är så stor redan!!

Olle äter upp mammas blommor.

Idag lyser solen. Hade som alternativ att vara duktig och träna när Olle sov, men istället blev det kaffe i solen med en väldigt gravid Johanna. Orken till at träna infann sig inte idag efter allt för många tidiga mornar och struliga nätter. Johanna och jag har verkligen lycktas tajma in våra föräldraledigheter helt fel. Hon ska ha barn vilken dag som helst och jag börjar jobba på måndag. Likadant var det förra gången. Vi ses ju ändå rätt ofta då vi båda har varit/är deltidsarbetande mammor på samma sida stan, men lite tråkigt är det att vi går om vartannat på detta viset.

  
Det cyklas många vändor till bommen. Det cyklas även till dagis och till lekparker. Rätt bra faktiskt för både grabbar och mamman :o)
I helgen var Emma och åt middag med oss, två riktiga busungar sitter till bords och äter korv med bröd.

Ja, projekt gillestuga jobbade vi också en del med i helgen. Känns inte så motiverande och det går myrsteg frammåt. Snart snart ska vi göra ett ryck med det. Förhoppningsvis med viss hjälp!

// Trevlig dag i solen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite bättre kunde vi tajmat. Jag får nöja mig med Danken...om han får ork och tid mellan matningarna;)

Tack för kaffet!

2010-04-27 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0