En riktig hemsk vecka (16:e april)

Usch vilken jobbig vecka Olle har haft! Vår lillpojk har varit riktigt rejält dålig. 3 akutbesök med 2 inläggningar har vi roat oss med denna vecka. Det hade räckt med förra veckan, men nu blev det en rad andra komplikationer/sjukdomar. En helt orkeslös liten Olle som bara har legat eller blivit buren på. Hemskt att se sitt barn så lamt utan ork. För varje måltid som han får i sig kommer nu orken tillbaka och det är härligt att se även fast det kanske kommer ta några veckor innan han är sig själv igen.

Jag och Olle har legat isolerade på ett rum så jag har kännt mig som i en dimma idag när jag har varit ute i det fria, seg som sjutton. Huvudet hänger inte med mig. Som tur var kom mormor upp och hjälpte oss idag. Nu ska vi ta nya tag och göda upp vår lillpojk som har blivit en smal stackare.


// Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0