En tripp till fjällen (28:e sep)

I fredags packades bilen och det bar iväg till Lövåsen med familjen Hermansson. Fjällturer på både lördagen och söndagen gjorde gott för själen. Lägg därtill god mat och träning så blev helgen såklart toppen. Att fjällvandra med småbarn gick ju utmärkt! Olle satt i babybjörnen på mig, Rasmus och Olivia satt i ryggsäckar på sina pappor och Lena fick bära all mat och kläder :o) Såklart får man lägga ribban lite lägre än vad vi är vana att göra, men det är ju så några år framöver nu. Alltid lika trevligt att få följa med familjen Hermansson till Lövåsen oavsett årstid! (Det kommer nog fler fjällbilder när vi lyckats få in bilderna från vår lilla kamera som vi hade med oss på lördagens tur)
     
Fikabilder från söndagens utflykt, fina färger på träden!

Nu är det ny vecka igen, solen strålar och vi är tillbaka hemma. Hade ju tänkt att jag skulle ägna måndagen till att packa upp, tvätta och styra upp veckan litegranna, men det ville inte mina grabbar som sover om vartannat och kräver en lekande mamma när de är vakna :o) Det ser ut som stryk här hemma.

Oj, nu snurrade Olle runt från ryggen till magen, rakt över datorn och suddade ut flera rader innan jag märkte något.. hahaha. Det var första gången! En go kille är vad han är.


hej igen! /Bodil

Kommentarer
Postat av: Jo

Vackert!

2009-09-28 @ 14:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0